Χαιρόμαστε να γίνονται τα παιχνίδια σε γεμάτα γήπεδα. Αυτή είναι η πεμπτουσία του Αθλητισμού, του μπάσκετ στην περίπτωσή μας. Παράλληλα όμως, σεβόμαστε τους θεσμούς και τις αποφάσεις τους. Επίσης, θέλουμε να πιστεύουμε ότι μπορούμε όλοι να ξεχωρίσουμε το νόμιμο από το ηθικό. Ειδικά τις περιπτώσεις ποινών της ΔΕΑΒ (τιμωρίες έδρας), τις σεβάστηκαν και τις τήρησαν όλες οι ομάδες που τιμωρήθηκαν (μεταξύ των οποίων και η δική μας). Φανταζόμαστε ότι ο… δρόμος της κατάθεσης αιτήματος αναστολής στο Διοικητικό Πρωτοδικείο, δεν ήταν κανένα μυστικό ή κάποιος περίτεχνος νομικός ελιγμός. Η Καρδίτσα, πάντως, είτε γιατί θέλησε να “πρωτοτυπήσει”, είτε για να διαχωρίσει τη θέση της από τις ομάδες που δεν υπολόγισαν μόνο με το στενό συμφέρον τους (αγωνιστικό, οικονομικό), αυτό το δρόμο διάλεξε. Και τα κατάφερε…
Πρόσφατα άρθρα
- Κόνιαρης διετίας 20 Ιουνίου 2026
- Ανανέωσε ο Ντε Σόουζα 19 Ιουνίου 2026
- Ο Γιώργος Συρίδης στο Μαρούσι 18 Ιουνίου 2026
- Ο Κώστας Κώτσης νέος G.M. 16 Ιουνίου 2026
- Μαρούσι και Nickan ξανά μαζί 5 Ιουνίου 2026
Kατηγορίες
- Partner Events (2)
- Αγωνιστική Δράση (234)
- Δελτία Τύπου (70)
- Εκδηλώσεις (10)
- Εκδηλώσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (5)
- Νέα (21)
- Χωρίς κατηγορία (8)

