MENU
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΙΣΤΟΡΙΑ
    • ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΣΑ
  • ΟΜΑΔΑ
    • ΡΟΣΤΕΡ
    • ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ
    • ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
  • ΝΕΑ
    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ
    • ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • ΑΓΩΝΕΣ
    • STOIXIMAN GBL
      • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
    • PARTNER EVENTS
    • ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ
  • ΧΟΡΗΓΟΙ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Εισιτήρια
Εισιτήρια

Βετούλας: “Πρόοδος με σύμμαχο το χρόνο”

Posted on 19 Αυγούστου 2024

 Με πολλά χαμόγελα και αισιοδοξία, ξεκίνησε την Δευτέρα ( 19/8) η προετοιμασία του Αμαρουσίου για την νέα σεζόν. Μια σεζόν ιδιαίτερα απαιτητική, με δεδομένο ότι η ομάδα έχει φέτος και ευρωπαϊκές υποχρεώσεις, λόγω της συμμετοχής της στα προκριματικά του FIBA Europe Cup (αντίπαλος η Peja από το Κόσοβο σε διπλά παιχνίδια που θα γίνουν 24 και 26 στον Άγιο Θωμά). Στην “πρώτη” έδωσαν το παρών οι 13 από τους 14 επαγγελματίες παίκτες του ρόστερ. Απουσίαζε μόνο ο Μίροσλαβ Ραντούλιτσα (έχει άδεια να τακτοποιήσει προσωπικές υποθέσεις) ο οποίος αναμένεται να επιστρέψει την Τετάρτη για να μπει στο πρόγραμμα με τους υπόλοιπους συμπαίκτες του.

Ο Νίκος Βετούλας, οι συνεργάτες αλλά και οι τέσσερις “παλιοί” (Στασινός, Νικολαϊδης, Γιαννόπουλος, Ιορδάνου) καλωσόρισαν τους εννέα νεοαποκτηθέντες οι οποίοι γνωρίστηκαν με το νέο τους περιβάλλον. “Εύχομαι σε όλους μια δημιουργική χρονιά. Πάνω από όλα είναι να υπάρχει υγεία. Σε συνεργασία με την διοίκηση και με γνώμονα την επιθυμία να κάνει η ομάδα μας βήματα προόδου, συμπληρώσαμε νωρίς το ρόστερ με παιδιά που πιστεύουμε ότι θα μας βοηθήσουν να πετύχουμε τους στόχους μας. Αισθάνομαι ότι έγινε το καλύτερο δυνατόν. Πλέον είναι στο χέρι μας να δουλέψουμε με συνέπεια για να εμφανιστούμε όπως πρέπει στις επίσημες υποχρεώσεις μας που ξεκινούν με δυο ευρωπαϊκά παιχνίδια.

Με εννέα καινούργια πρόσωπα, το πιο σημαντικό στην διαδικασία που έχουμε μπροστά μας είναι να κάνουμε σύμμαχο το χρόνο. Θεωρώ ότι η εμπειρία της περσινής σεζόν μας έχει βοηθήσει πολύ όλους. Πλέον δεν είμαστε νεοφώτιστοι και όλοι ξέρουν ότι το Μαρούσι είναι μια ομάδα με ιστορία. Τα υπόλοιπα καλούμαστε να τα δείξουμε στο γήπεδο” δήλωσε ο 50χρονος τεχνικός του Αμαρουσίου. Τις πρώτες μέρες, παράλληλα με τις προπονήσεις, οι παίκτες περνάνε από ιατρικές και εργομετρικές εξετάσεις, χωρισμένοι σε γκρουπ.

Λόγω του προγράμματος η ομάδα θα μείνει στην Αθήνα όπου θα δώσει επτά φιλικά παιχνίδια, ξεκινώντας την Τετάρτη 28 Αυγούστου, με πρώτο αντίπαλο τον Παπάγου στο κλειστό του Αγίου Θωμά (κεκλεισμένων των θυρών).

Προηγούμενο άρθρο
Και τα δυο ματς στον Άγιο Θωμά
Επόμενο άρθρο
Πρώτα η υγεία

Πρόσφατα άρθρα

  • Κόνιαρης διετίας 20 Ιουνίου 2026
  • Ανανέωσε ο Ντε Σόουζα 19 Ιουνίου 2026
  • Ο Γιώργος Συρίδης στο Μαρούσι 18 Ιουνίου 2026
  • Ο Κώστας Κώτσης νέος G.M. 16 Ιουνίου 2026
  • Μαρούσι και Nickan ξανά μαζί 5 Ιουνίου 2026

Kατηγορίες

  • Partner Events (2)
  • Αγωνιστική Δράση (234)
  • Δελτία Τύπου (70)
  • Εκδηλώσεις (10)
  • Εκδηλώσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (5)
  • Νέα (21)
  • Χωρίς κατηγορία (8)
Διονύσου 154 και Νιόβης, Μαρούσι
210-6108900
info@maroussikae.gr

Τελευταία Νέα

Κόνιαρης διετίας
20 Ιούν στις 11:03
Ανανέωσε ο Ντε Σόουζα
19 Ιούν στις 10:42
Ο Γιώργος Συρίδης στο Μαρούσι
18 Ιούν στις 17:45
Ο Κώστας Κώτσης νέος G.M.
16 Ιούν στις 11:46

Social

Facebook
Instagram
TikTok
X
YouTube

Κατασκευή Ιστοσελίδων Κατασκευή Ιστοσελίδων Webkosmos